bezdroza_logo
dodaliśmy już razem
152764
obiektów,
zdjęć, relacji i tras
Wyszukiwanie zaawansowane
dodaj obiekt dodaj zdjecie dodaj relacje

Poprzedni temat «» Następny temat
Mam 19 lat, chcę zwiedzić świat, nie wiem jak zacząć.
Autor Wiadomość
drozdz
Gość
Wysłany: Czw Lut 23, 2006 12:09 am   Mam 19 lat, chcę zwiedzić świat, nie wiem jak zacząć.

Witam, mam na imię Marcin mam 19 lat, jestem studentem I roku informatyki. Zawsze chciałem zwiedzić świat, niestety żaden z moich znajomych nie marzy o podróży koleją transsyberyjską do Chin albo wyprawy do Indii i Nepalu w przeciwieństwie do mnie. Do tej pory byłem w większości krajów Europy zachodniej oraz zwiedziłem prawie całe USA, jednak to były tylko wakacje z rodzicami, nic samodzielnego a mi chodzi o coś więcej. Marzę o wielkich wyprawach w dalekie kraje, oczywiście jestem świadomy tego, że aby to robić należy mieć przede wszystkim doświadczenie w tej dziedzinie oraz grupę ludzi, z którymi mile płynie czas podczas wspólnych podróży. Biegle znam język angielski, podstawy języka niemieckiego. Posiadam patent żeglarza jachtowego oraz jestem młodszym ratownikiem WOPR. Nie mam pojęcia jak zacząć, w jaki sposób poznać ludzi o podobnych zainteresowaniach. Bardzo proszę o wszelką pomoc i rady.

Pozdrawiam,

Marcin

mpolak@neostrada.pl

Konar
[Usunięty]

Wysłany: Sro Mar 01, 2006 1:31 pm   Re: Mam 19 lat, chcę zwiedzić świat, nie wiem jak zacząć.